Powered by Smartsupp

Doprava a platba

ČESKÁ REPUBLIKA - nabízíme tyto základní formy dopravy:

Zásilková služba PPL - 129 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat expresní zásilkovou službou PPL. Maximální váha zásilky není omezena.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou PPL jsou obvykle 3 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 129 Kč s DPH.

Vyzvednutí na pobočce PARCELSHOP PPL - 59 Kč - akce říjen 2024!
Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Parcelshop. Maximální váha zásilky není omezena.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Parcelshop jsou obvykle 4 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 59 Kč s DPH.


Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny - 88 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Zásilkovny. Maximální váha zásilky je omezena na 5 kg. Po překročení váhového limitu, Vám doprava nebude nabídnuta při sumarizaci objednávky. 
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Zásilkovna Z-Point jsou obvykle 4 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 88 Kč s DPH.

Při objednávce nad 2.500 Kč s DPH je doprava ZDARMA.

 

Při nákupu v našem e-shopu www.jonalu.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby. 

Platební kartou - zdarma

Umožnujeme platbu platební kartou přes platební bránu. 

Převodem na účet - zdarma

Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo: 

Název banky:

Fio banka, a. s.

Číslo účtu (Česká republika): 

2402341069/2010

měna

CZK

Při platbě převodem použijete číslo uvedené v sumarizaci objednávky jako variabilní symbol. Po přijetí Vaší platby na náš účet Vám nejpozději do 2 pracovních dnů zboží vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a na email Vám potvrdíme přesný termín dodání.

Po odeslání objednávky Vám do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zašleme sumarizaci objednávky.

Dodací lhůta

Produkty SKLADEM jsou expedovány obvykle do 48 hodin.

Produkty SKLADEM U DODAVATELE jsou expedovány obvykle do 10 dnů.

Produkty, které mají stav VYPRODÁNO jsou vyprodány také u dodavatele. Před koupí tohoto zboží nás prosím kontaktujte.

Produkty, které mají stav POSLEDNÍ KUSY SKLADEM, máme v omezeném množství. Pokud zakoupíte větší množství, než máme momentálně skladem, budeme Vás kontaktovat. Zboží Vám buď nahradíme stejným typem zboží (například jinou značkou výrobce), nebo zašleme dodatečně.

Jakmile bude Vaše zásilka vyexpedována, zašleme Vám informativní email s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo, a to jen pro případ nezastižení na dané adrese. 

Opětovné doručení zásilky na místo si můžete znova objednat telefonicky, popřípadě si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.

Pokud v avizovaný den Vám zásilková služba nedodá zboží na Vaši adresu a nezanechá ani oznámení , neváhejte nás kontaktovat, popřípadě se informujte přímo v zásilkové službě.

V případě, že kupující nepřevezme zboží, a to z důvodu ležících na jeho straně, např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, apod., nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Jonalu.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Převzetí zásilky

Nastane-li situace, že je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@jonalu.cz.

V případě, že zjistíte poškození zboží po jeho rozbalení, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.


 

SLOVENSKO - nabízíme tyto základní formy dopravy:

Vyzvednutí na pobočce Packety- 99 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Packety. Maximální váha zásilky je omezena na 5 kg. Po překročení váhového limitu, Vám doprava nebude nabídnuta při sumarizaci objednávky. 
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Packeta Z-Boxes SK je obvykle 5 pracovních dní od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 99 Kč s DPH.

Zásilková služba PPL - 164 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat expresní zásilkovou službou PPL. Maximální váha zásilky není omezena.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou PPL jsou obvykle 4 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 164 Kč s DPH.

 

Při nákupu v našem e-shopu www.jonalu.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby. 

Převodem na účet - zdarma

Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo: 

Název banky:

Fio banka, a. s.

Číslo účtu (Česká republika): 

2402341069/2010

měna

CZK

Při platbě převodem použijete číslo uvedené v sumarizaci objednávky jako variabilní symbol. Po přijetí Vaší platby na náš účet Vám nejpozději do 2 pracovních dnů zboží vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a na email Vám potvrdíme přesný termín dodání.

Po odeslání objednávky Vám do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zašleme sumarizaci objednávky.

Dodací lhůta

Produkty SKLADEM jsou expedovány obvykle do 48 hodin.

Produkty SKLADEM U DODAVATELE jsou expedovány obvykle do 10 dnů.

Produkty, které mají stav VYPRODÁNO jsou vyprodány také u dodavatele. Před koupí tohoto zboží nás prosím kontaktujte.

Produkty, které mají stav POSLEDNÍ KUSY SKLADEM, máme v omezeném množství. Pokud zakoupíte větší množství, než máme momentálně skladem, budeme Vás kontaktovat. Zboží Vám buď nahradíme stejným typem zboží (například jinou značkou výrobce), nebo zašleme dodatečně.

Jakmile bude Vaše zásilka vyexpedována, zašleme Vám informativní email s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo, a to jen pro případ nezastižení na dané adrese. 

Opětovné doručení zásilky na místo si můžete znova objednat telefonicky, popřípadě si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.

Pokud v avizovaný den Vám zásilková služba nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popřípadě se informujte přímo v zásilkové službě.

V případě, že kupující nepřevezme zboží, a to z důvodu ležících na jeho straně, např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, apod., nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Jonalu.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Převzetí zásilky

Nastane-li situace, že je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@jonalu.cz.

V případě, že zjistíte poškození zboží po jeho rozbalení, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.